zaterdag 20 augustus 2011

Kraanwater bij het tankstation

Laatst kwam ik bij een tankstation en zag dat het water in mijn waterflesje op was (ik gebruik een Dopper). Uit het kraantje van de toiletten kwam alleen warm water, en dat schijnt niet zo veilig te zijn om te drinken.

Het tankstation verkocht allerlei soorten bronwater, in allerlei blauwe plastic flessen. Die ik daarna gelijk weer weg zou gooien, omdat ik mijn eigen flesje had... Maar juist omdat er gewoon water te koop was vond ik het toch een beetje spannend om naar het "restaurant" gedeelte te gaan om te vragen of ik wat kraanwater in mijn flesje kon krijgen. Maar de buffet dame was ontzettend vriendelijk, vond het een heel goed idee, vond het flesje wonderbaarlijk, wou nog ijs in het flesje doen en droogde zelfs de buitenkant nog even af. Zo leuk is dat, gewoon goede mensen tegen komen als je probeert iets goeds te doen, mijn dag werd er helemaal fantastisch van :)

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Ik vind het in de horeca eigenlijk een indicator van goede stijl, gratis kraanwater serveren. Ik heb de Dopper voor mijn vriend voor kerst gekocht ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat hij er blij mee is! De Dopper is echt zo ideaal, echt een goed kadootje :)

    BeantwoordenVerwijderen