donderdag 22 september 2011

Zelfgemaakt is leuker







Zelfgemaakt is echt leuker. Als je eenmaal je eigen truien breit, ben je (ik niet in ieder geval) nooit meer gelukkig met een H&Metje van 15 Euro, die je volgend jaar weer weg doet. Eigenlijk wil ik alleen nog kleding hebben die ik jarenlang ga dragen, dus lekker zit, goede kwaliteit, en mooi maar niet "mode" (want anders is het straks weer "uit"). Dit truitje heb ik net af, gebreit naar een gratis patroon. Veel werk, maar het is het zeker waard!

7 opmerkingen:

  1. Zelfgemaakt is zeker leuker! Al die voldoening! En wauw, heel mooi! Is het een patroon dat je op internet gevonden hebt? Want zoiets zou ik voor mezelf ook wel eens willen maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het patroon gratis gedownload, ik weet niet of je hem ook kunt zien als je geen Ravelry hebt: http://www.ravelry.com/patterns/library/miette Anders kun je even je emailadres achter laten en dan stuur ik je de PDF met het patroon :) En dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een Ravelry-account, dus geen probleem! Bedankt voor het patroontje - als ik het ooit maak, zie je het resultaat op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Emily,

    zit ik hier een beetje via via terecht te komen en rond te snuffelen, zie ik alleen maar heerlijk herkenbare foto's voorbij komen. Net als ik, een echt stadsmusje met plattelandgevoelens. Of heb ik het nu mis? ;o)

    Ik zet je graag tussen mijn links om nog een bij je langs te komen. Mag dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi, je hebt het helemaal bij het rechte eind! Eigenlijk vind ik het wel heel leuk al die platteland-dingetjes in de stad te doen, groenten verbouwen en zelfvoorzienend zijn en breien in het openbaar... Het is een soort sport geworden :) Jouw blog ziet er ook heel mooi uit, ik zal gelijk gaan lezen! En ik heb je bij mijn linkkjes gezet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Su-per-leuk!! Ik vraag breipennen voor Sinterklaas en ga meteen aan de slag! Hele inspirerende blog heb je sowieso! Ik kwam hier door te zoeken op "haren wassen met baking soda" en ik blijf je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen